Kai Viljakainen

Asiakkuuspäällikkö

Työtehtävät

Painotuotteiden myynti, uusasiakashankinta sekä konsernin muiden palveluiden esittelyä ja myyntiä.

Työhistoria

Graafisella alalla vuodesta -85

Mikä omissa työtehtävissä on erityisen tärkeää?

Saada luottamuksellinen suhde asiakkaaseen ja toimia ripeästi tarjouspyyntöjen ja muiden kysymysten kanssa. On tärkeää tuntea tuotannon tekninen puoli jotta voi tarjota asiakkaalle mahdollisimman kustannustehokkaan ratkaisun. Myös aikatauluissa pysyminen on tärkeää.

Miten itse toteutan laadukasta asiakaspalvelua?

Asiakkaan tarpeiden ennakointi ja pyrkimys siihen, että asiakas saa aina parhaan ratkaisun. Joustava, mutta jämäkkä ote asioiden hoitamiseen. Asiakkaalle pitää tulla sellainen olo, että hänen asiaansa paneudutaan ja se on tärkeä. Jos tekee virheen, niin se myönnetään reilusti.